Skip to main content
Αλφαβητάρι Παπακώστα N.

Κοινωνικές Ομάδες

Οι ομάδες κοινωνικές επικοινωνίας είναι ολιγομελείς ομάδες παιδιών, εφήβων και νέων με στόχο την εκπαίδευση σε δεξιότητες κοινωνικής επικοινωνίας και την εξασφάλιση ενός πρώτου, άμεσου και διαθέσιμου κοινωνικού πλαισίου  για τα παιδιά που αντιμετωπίζουν απομόνωση και μοναξιά-λόγω νευροαναπτυξιακών και συναισθηματικών δυσκολιών.

Αλφαβητάρι Παπακώστα N.

Κοινωνική Επικοινωνία

Οι ομάδες μας περιλαμβάνουν άτομα όλων των ηλικιών και δυσκολιών που σχετίζονται είτε με την ύπαρξη σαφούς νευροαναπτυξιακής διαταραχής είτε συναισθηματικής δυσκολίας.

Το εκπαιδευτικό πλαίσιο «χτίζεται» γύρω από το παιχνίδι, ενώ βασικός στόχος είναι η  διαμόρφωση του ισχυρού κινήτρου και η ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης.

Ενημερώσεις Γονέων

Η συνεργασία γονέων και θεραπευτών αποτελεί βασική προϋπόθεση για την εκπαίδευση των παιδιών. Για το λόγο αυτό οργανώνονται συστηματικά ατομικές ή και ομαδικές ενημερώσεις γονέων,  που στοχεύουν στην ανταλλαγή πληροφοριών, στην κατανόηση των αναγκών των παιδιών και της στοχοθεσίας των προγραμμάτων.

Η άνευ όρων αποδοχή των παιδιών και η διασφάλιση κλίματος ασφάλειας και φροντίδας με ταυτόχρονη παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, είναι  κύριο μέλημα της θεραπευτικής ομάδας

Η κλίμακα Autism Diagnostic Observation Schedule-2 (ADOS-2) είναι μια από τις ελάχιστες σταθμισμένες διαγνωστικές μετρήσεις, η οποία περιλαμβάνει άμεσες παρατηρήσεις της αλληλεπίδρασης του παιδιού και προσμετρά το αναπτυξιακό επίπεδο και την αναπτυξιακή ηλικία του παιδιού. Η ADOS-2 συστήνεται από ποικίλα πρωτόκολλα διαμόρφωσης καλών πρακτικών σαν ένα κατάλληλο σταθμισμένο διαγνωστικό εργαλείο παρατήρησης, που συνδράμει στη διάγνωση διαταραχών επικοινωνίας.

California Department of Developmental Services, 2002; Filipek et al., 1999, 2000; National Research Council, 2001)

WISC V
Wechsler Intelligence Test for Children

Το WISC V (Wechsler Intelligence Test for Children — Fifth Edition (WISC-V) είναι ένα ατομικά χορηγούμενο, πλήρες κλινικό εργαλείο για την εκτίμηση της νοημοσύνης παιδιών ηλικίας από 6 ετών κ 0 μηνών ως 16 ετών και 11μηνών. Το WISC V παρέχει βαθμολογίες υποδοκιμασιών και δεικτών που αντιπροσωπεύουν τη νοητική λειτουργικότητα σε συγκεκριμένα γνωστικά πεδία (λεκτική κατανόηση, ταχύτητα επεξεργασίας, εργαζόμενη μνήμη, οπτικοχωρική αντίληψη) καθώς κ σύνθετες βαθμολογίες που αντιπροσωπεύουν τη γενική νοητική ικανότητα.

WPPSI-III
Wechsler Preschool and Primary Scale of Intelligence

Το Wechsler Preschool and Primary Scale of Intelligence 3η έκδοση (WPPSI-III) αποτελεί ένα ατομικά χορηγούμενο κλινικό εργαλείο για την αξιολόγηση της νοημοσύνης των παιδιών ηλικίας 2 ετών και 6 μηνών ως 7 ετών και 3 μηνών (2,6-7,3). Το WPPSI-III διατηρεί την παράδοση των τεστ Wechsler κατά την οποία τα αποτελέσματα επιμέρους δοκιμασιών αλλά και του συνόλου παρουσιάζουν τη νοητική λειτουργία των λεκτικών και πρακτικών γνωστικών περιοχών, ενώ το συνολικό αποτέλεσμα παρουσιάζει τη γενική νοητική ικανότητα των παιδιών.